FRIENDSHIP NEVER END

0
Komen

Saya Deejayy????

huhuhu!!~ salam sekali lagi..jam dah kul 2 lebih.. baru pas makan..nyummy!!~ usap2 perot kenyang..hehehe tak senonoh jugak kan.. :P


okey .. arini nak citer pasal deejay lak..

kelakar plak bile semua org pm kat fb n mana2 lah...akan panggil sy dj nadea.. hehehe.. bangga ada..kelakar pun ada.. okey lah tuh kan... tak dapat jadi mcm fafau jadi dj nadea pun okey lah kan..hehehe!!~

deejay yang sy masukkan adalah... deejay radio internet... kang banyak radio2 intenet (streaming) yang ada skrg nie.. antaranya kitafm,kotafm,funkerfm,mesrafm,sempoifm...dan banyak lagi lahhh....

kalau korang nengok kat gadget sidebar tuh kan... kan ada pic sy yang tulis deejay Nadea tuh kan... haa!!~ tu lahh stesen radio on9 yang sy kerja..hehe..kerja ker?? kerja time boring jerp.. duk2 kat umah tuh...bosan2.. buka lah radio.. sambil leh potpet2..nengok ada listener.. kita on air lahh..seronokk!!~ sambil2 on air kita pomot..nampak sorang2 listener akan dengar kita deejaay!~ mula2 malu jugakk..tp.. ehhehe!!~ seronok akhirnya...

dulu saya pernah lah join radio Kota.fm .... hehe.. tp kejap jerp... pastu sy join radio Sakoz.Fm...



Apa itu Sakoz.FM???? kenapa Sakoz.FM??? mesti ramai pelik kan..radio apa tuh?? mcm na nak dengan n macam2 lah persoalan korang kan.. hehehe!!~ saba2 nak citer nie
...
kat sini nadea nak cite secara ringkas je lah... kalau nak tahu lebih lanjut klik pic nie k.... kat bawah nie.. okey???... jap ea.. nak masukkan link... :P





korang klik lah pic kat atas nie... mesti terus sampai ke blog sakoz.fm.. apa lagi
leh lah korang follow sekali..hehehe!!~ tu adalah nama2 dj sakoz..best tau meke ni dj.. leh wat tak leh tido..hikhikhik!!~
so kepada korang tuh..kalau nak dengar nad deejay leh lahh!!` kat blog nie.. nnt ada lah redio tuh!~ kalau dgr lagu tu.. kira adalah deejay ngan run lagu.. heheh!!~ cume wat masa nie..jadual takda lagi sebab kami deejay2 sakoz ada komitment lain..belajar lah kerja lah.. hehehe!!~
takpa..pada semua kat sini..nnt ada masa lepak2 lah sini k.. manalah tahu leh dgr sy deejay!!~ syookkk!!~ hahaha!!~ perasan lak..
k la..nak balik dah ne.. dah nak kul 7... salam semua!!` nnt malam nie..jumpa lagi..
hehehehe!!~
muuahhh!!~ ingat!!~ jangan lupa klik pic tuh!!` n follooooww!~!~ :D











0 ciuman:

 

. Copyright © 2011 Special Thanks To : Mr.A