M.N ON9 SHOP

Service & Produk Dijual oleh Misz Nadea
Hubungi 012 9900254 Untuk Pertanyaan

selamat pagi semua!!~



haii!~ heehhe.. lamanya tak update blog nie.. hihhikhikhi... dah setahun.. dari tahun 2010 now dah 2011.. hehehe.. takdalah.. baru jerp kan.. so..emmm.. apa erk nak dicelotehkan disini ari nie.. banyak sangat mende yang nak di share kan.. tp... sebelum tuh.. nad nak ucapkan selamat tahun baru buat semua..semoga tahun 2011 nie menjadikan kita semua lebih berjaya dan matang seadanya.. hehe.. so? mcm na ngan azam korang??



p/s : taknak la mcm ni... uwaa!!~ nak mcm pic yg bawah tuhh!!~ :P

nak bicara pasal azam nie.. adess.. susahh.. susah sangat nak capai azam nie kan.. azam nad yang lama dah berazam.. errkk ayat apa nie.. hehe.. adalah nak kuruskan badan... nak macam tiang lampu.. hehehe.. boleh ker? tak suke lah chubby2 nie... tp... susah.. tak makan sebulan pun masih mcm nie. yang turunnya berat badan. tp badan nie!!~ aduhaii.. susah tul! ~so kali nie ..azam 2011 malas nak berazam mcm tuh lagi..kiranya kurus ni nak letak belakang sekali.. hehe.. bior lah chubby mcm ne pun.. yang penting berat terkawal.. jangan sampai dipanggil gemuk atau obes sudah lah kan. hehehe....!!~









hehe.. agak2nya kan..memerlukan tahun bile untuk azam ku nak jadi mcm nie tercapai? hakhakhak!!~ poyo betull.. oleh sebab itu.. terpaksalah ubah azam untuk tahun nie.. hikhkhik... azam tahun nie adalah nak jadi insan yang dapat membahagikan masa dia sebaik mungkin.. mana masa nak kerja..masa nak study..masa nak berhiburan dan macam2.. boleh ker azam mcm nie? aduhaii.. susah nak berazam nie... tp insyaallah akan cube merealisasikannya....
Post a Comment