LETS JOIN

Aku & Ubuntu

haha! assalamualaikum.. bosan seh malam ni.. penat baru balik kerja.. pas makan oblong sebiji.. terus  ngadap lappy.. (selepas menunaikan mana yang wajib) dah siap gosok baju untuk esok..kire kalau ngantuk trus tdi lah nie.. hihi!~ duk lah ngadap lappy ni.. nengok balik.. comel plak theme2 aku ni... belek nyer belek... erm. dah nak masuk dua bulan dah aku gune ubuntu... dari pada aku tak tahu atau buntu pasal ni.. sampai skrg aku dah terbiasa dah gune.. wlaupun masih banyak yang aku tak tahu pasal ubuntu ni.. gile! aku ni bukan pakai i.t nak terang2 pasal ubuntu ni.. makin buntu je korang nnt.. tp aku nak lah bgtahu kt korang yang aku ni pengguna ubuntu jugak macam korang.. apa?? ubuntu untuk hackerS? erkk..tak tahu plak... aku ni gatal2 je nak cube.. terbiasa lah plak.. maklum lah.......... mende alah ni mesra pengguna..aku yang tak tahu paper pasal ni pun leh godek2. hehe..