M.N ON9 SHOP

Service & Produk Dijual oleh Misz Nadea
Hubungi 012 9900254 Untuk Pertanyaan

hahaha...kelakar betul

ngah kemas2 bilik terjumpalah pandrive lama..masa study2 dulu..ada plak..beberapa citer yang kelakar dalam tu..nak share lah ngan korang... hehe ... ..aku tak ingat plak dari sapa aku amik..tp ada lam pandrive aku...  so jom kita terjag citer lawak nie... sambil minum nescafe ais...

Perhargaan Buat Geng Bcr

Ccakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!~ hehehehe... sukenyer aku ari nie.. eh eh takdalah tak suke pun..just bosan jerp.. hehe.. korang nengok aku nyer entry title.. nampak tak? tak nampak?? ce nengok betul2.. adess.. kuk kang..main2 plak ea.. hehe.. okey kalau korang nengok tajuk tuh aku kali ni nak lah buat perhargaan sikit kat geng2 BCr ni ... kenapa??? kenapa??? adess ko tanya lagi kenapa?? suke ati aku lah..saja mengedik nak buat.. asal?? ko tak puas ati? ha??????? erkk.. relexx2 nadea..jangan emo.. kahkah kah.....


1 mei yang membosankan

aduhaiii... bosannya lah arini..tak tahu nak wat pe..sorang2 kat umah.. nak kuar malas..nak tido bosan.. nak nengok tv tak syokk..online takda paper... aduhaiiiii... tp nak tak nak..kene lah duk ngadap lappy nie mcm biasa..cume tak tahu asal aku bosan bebenor ari nie.. ermm,,,,

pas bangun aku kemas..basuh baju.kemas rumah..basuh pinggan..masak... ari makan sotong goreng tepung bersama tauhu telur.. wahh..mam ngan sos cili n nasi goreng cina..maveleeess... nyummyy...