FRIENDSHIP NEVER END

7
Komen

Updating

Assalamualaikum.. huhu..lama gile tak update blog.. n now.. i'm updating this blog just for you lovely people... :)

btw.. sorry.. lama gile tak update blog.. lepas je giveaway..aku terus diamkan diri..aishh.. adiah pun masih tak serahkan habis pada yang menang.. adess.. ada yang tak tuntut.. ada yang tuntut.. tp tak dapat2... minta maaf ea..  sejak dua menjak ni..penyakit ni teruk plak.. bp naikk mendadak..adess.. bp tu blood pressure ea. hehe... sampai kene tahan wad..parent plak duk marah online2.. aku ni pun deactive fb..so ramai plak ingat aku lari pas giveaway..so aku bukak balik fb aku..tunggu lah kot2 ada yang pm..tp mcm takda..ades..

Apapun jangan risau..aku ada je..aku akan serahkan semua adiah.. slewatnya 30 jun..lepas tu sapa tak tuntut.. kira tak dpt lah ea.. buat sydi..adess dia nye domain tak kasi lagi..mesti dia marah..
sebab tak sempat nak spend masa set up domain dia tu. :( dok ulang alik ke hospital.. kerja.. balik umah kene tdo awal..bngun pagi kene p kerja..sydi jangan marah ea.. 

** surat menandakan aku kene refer pakar..bp makin naik**


Dua tiga menjak ni aku stress terlampau sangat..bila aku pk mcm tak patut je apa yang aku stress ni.. tp sebenarnya aku kecewa..kecewa dengan apa yang berlaku.. dan seyesly ia menganggu jiwa aku... kehidupan aku..

ya.. its funny how no matter where u go.. how far u travel .. your problems will follow u as quietly as your shadow....


Aku dikhianati sahabat aku sendiri..sahabat yang aku sayang gile..yang aku hargai..semuanya tp sekelip mata je dia khianati aku.. :(


siang malam aku nangis..aku terkilan... sakitnya ati aku.. hancur nya jiwa aku..
semua aku rasakan serentak.. 
sampai nya ati mereka.. mudahnya mereka mengkhinati aku..
siap mengata aku belakang..
============================================
seyesly..sebab mende ni efek dia aku rasa..
jiwa aku sedih..sehingga kan darah aku naik 190/110..
hypertension.. ermm :(

so aku amik tindakan ni..
jauhi dari korang..dan korang pasti tenang...
aku harap..pihak yang terlibat sedar suatu ari nnt..
siapa teman..siapa lawan.. yang khinati ko sebnrnya bukan aku..tp dia.. 
============================================

dah la.. malas nak pk...walaupun aku tipu..aku tetap berpk :(
tp... emm.. entah la..



Sometimes there is nothing to be said. Sometimes nothing should be said. I just want to find someone who won't run away. Someone to look me in the eyes and tell me it's okay that things don't always go right. That this is how life works, and how it will always work. That it's not going to be easy. Today, tomorrow, the next day, but it will somehow get better. 




It doesn’t matter what I do, or what I choose. I am what’s wrong. There’s nothing I can do about it. If I’m not hurting myself I’m hurting everyone around me and there’s nothing I can do about this. I am broken.


...


aku sayang setiap perhubungan yang ada.. :( aku sedih dengan setiap perpisahan..
tapi aku kene tempuh :(

....
People spend their whole lives trying to live up to other people’s expectations and being told what to do. I say, screw that. Be free. Do what you want, go where you want, and reach for the sky because life has no limits or boundaries. Boundaries are just other people’s fears, and limits are just other people’s expectations. You only get one chance to do all the things that life offers you. Have no enemies, no regrets, no fears and then you’ll really have lived life.


Sorry I've been so busy. And thank you so much for the comments, they mean a lot. Update xx


7 ciuman:

 

. Copyright © 2011 Special Thanks To : Mr.A